پیام های متاریدینگی استاد فراهانی به گوشی من به عنوان تهدید

با سلام خدمت همه دوستان عزیزم

این پست رو به اصرار دوستان و اساتید خودم در وبلاگ و نیز سایت گذاشتم.

این نوشته برای خیلی ا زدوستان ارزشمند هست، بحث تعریف نیست که بنده این ها رو نوشتم ؛ نخیر . بلکه ارزشمندی اون به خاطر شناختن چهره ای است که امروزه خود را داعیه دار یک طرح نو می دانند و وقتی با شبهاتی روبرو می شوند و سخنی در مقام پاسخگویی ندارند اقدام به فرستادن این دست پیامک ها جهت ارعاب و ترساندن دیگران قدم برمی دارند .

دوستان و اساتیدم فرمودند این پیام ها رو در سایت بذارید و متن آن را در گوشی نیز نگه دارید تا برای کسانی که بعدها سخنی دارند و برخی از صحبت ها رو قبول ندارند به عنوان سند بماند.

 دیروز ظهر بود که در کلاس درس و در هنگام  گوش دادن به درس های استادم بودم، که این پیامک از سوی استاد دوره های به اصطلاح متاریدینگ به دست بنده رسید با همین غلط های املایی که نشان از نداشتن تعادل روحی و داشتن اضطراب در نویسنده آن بود.

(متن پیام ها در گوشی بنده هست و دستی هم در این پیامها برای گذاشتن در این صفحه انجام نداده ام و به همراه غلط های دیکته آن قرار داده ام)

url
پیام اول )

جناب آقای افشاری
با سلام و احترام
به دل درر
یل آن که در دانشگاه و حوزه. درس خود. را مبنی بر مواردی که نشر اکاذیب و تهمت و افترا. را درست نیاموخته اید انشاالله در هفته آینده پیرو شکایت از تعدادی از دوستان روحانی دیگر شما از حضرتعالی نیز شکایتی به دادگاه ویژه. رو حانیت ارایه خواهد شد تا عبرتی برای سایرین شود تا با ابروی دیگران مانند شما بازی نکنند والسلام
دکتر حسن فراهانی

سخن من)

با اومدن این پیام شک کردم که این شماره ایشون هست یا نه . به همین خاطر اقدام به تماس گرفتم ولی ایشون جواب ندادند و بنده نوشتم که در خدمت هستم و ایشون نیز این جواب را برای بنده ارسال کردند.

پیام دوم)

خدمت از ماست .

سخن من)

با فرستادن این پیام، من از دوستان پرسیدم که این شماره متعلق به آقای فراهانی هست یا نه که جواب دادن بله ، شماره ۰۹۱۲۴۷۵۰۶۳۰متعلق به ایشون هست .

برای من سئوال بود که اولا چه شده که با یک نوشته این قدر ایشون و دستگاهی که ایشون رو همراهی می کنه برای شکایت از بنده متوسل به دادگاه ویژه روحانیت شده است و از سویی دیگر این همه همت برای فرستادن پیامک از سوی ایشون شده است .

از همه مضحکانه تر اینکه چه اصراری دارند که حتما عنوان دکتر بودن خود رو در پیام خویش بیاورند یعنی این ویژگی مهمی برای ایشون بوده است که فرق خودشون با من طلبه رو بیان دارند یا چیز دیگری در میان هست.

چند گزاره و کلیدواژه برای بنده جالب بود. دادگاه ویژه روحانیت، نشر اکاذیب و…

دوباره مجبور شدم نوشته خودم رو بخوانم تا بفهمم کجای اون اکاذیب بوده است و در کجا نشر پیدا کرده است که این همه ایشون رو به هم ریخته که باعث فرستادن پیام شده است . دیدم که خدا رو شکر به غیر واقعیت چیزی ننوشته ام که ترسی از دفاع کردن از آن داشته باشم .

به همین دلیل برای ایشون نوشتم که این پیام شما به غیر از تهدید و ارعاب چیز دیگه ای می تونه داشته باشه یا نه .

و جالب بود پیامی که ایشون فرستادن  و مرا خوشحال کرد این بود که تمام زوایای وجودیشون رو برای بنده و دوستان دیگر آشکار کردند و به گونه ای و به گفته روانشناسان این استادی که خود رو مسلط بر امور جنگ های روانی می دانستند، اقدام به خودافشایی کردند . به علاوه تکرار واژه با مسمای «دکتر حسن فراهانی »

پیام سوم)

عزیز من گویا با مواد قانونی و حقوقی آشنایی نادر پیشنهاد می کنم بروی کلمه تهدید را تحقیق کنی یعنی چه؟بعد بگو تهدید این نشان می دهد مطالعات شما کاستی هایی دارد وگرنه عبارات بنده یک تذکر اخلاقی بود اعلام شکایت و اعلام شکایت در حقوق و قانون تهدید نیست!!!!!! عزیز من در موادی وارد شدید که نباید می شدی و به شما و دوستان شما ثابت خواهد شد اشتباه فاحشی کردید و مرتکب جرم افترا تهمت و نشر اکاذیب شدید!!!!در کمال تاسف لباس روحانیت راهم کهبای مظهر اخلاق باشد را به تن کرده اید
می توانی برای این که مطمئن بشوید از آقای حسین پور دانشگاه قرآن و حدیث بپرسید
دکتر حسن فراهانی

فکر من )

باز عنوان دکتر حسن فراهانی

نمی دونستم تا کی قراره این واژه دکتر حسن فراهانی آخر هر پیامک باشه. گفتم شاید آخر هر پیامک خود گوشی ایشون می زنه دکتر… ولی دیدم این حدس بیهوده است و نشان از چیز دیگری دارد که بماند.

اما چند مطلب جالب باز در این پیامک ها بود. نخست این که بنده بی سواد هستم که بله این واژه غریبی نیست به خصوص که امروزه در مورد هر کس که نقدی برای گفتن داشته باشد منتسب به این عنوان می شود .

در این مورد که آیا پیامک اول نشون از تهدید و ارعاب داشت یا نه رو به عهده خوانندگان می گذارم و تصمیم رو به عهده دوستان . آیا در این مورد دادگاه باید این برداشت رو داشته باشد که این پیامک تهدید هست یا منی که مخاطب این پیامک هستم .

مطلب سوم اینکه بله مطالعات بنده کاستی هایی رو دارد ولی نقد افکار ایشون و طرز رفتار و برخورد ایشون نیازی به سواد زیادی ندارد و با اندک تاملی در رفتار، نوع فعالیت ایشون و کلاس ها می توان نقدهای بسیاری رو بر این دوره ها وارد کرد . جدای از این نقدهای که گروه بهداشت معنوی به این دوره ها وارد کرده اند. (می توانید مطلب جناب آقای مظاهری سیف رو در این مورد بخوانید و خود قضاوت کنید)

مطلب دیگری که در این میان هست این می باشد که جدیدا شاکیان از طرف دادگاه موظف به ارسال دعوت نامه اون هم پیامکی اون هم به گوشی دیگران شده اند و آن هم با خط خودشون . این دیگه جای تشگر از دکتر حسن فراهانی مبدع و مبتکر دوره های متاریدینگ( چقدر خسته شدم از نوشتن این عنوان) که به عنوان شاکی بنده، خودشون پیام هایی رو برای دوستان ارسال می کنند . من متشکرم از ایشون !!!!!!!!!!!!!!!!!!

مطلب دیگری که باید بگم این هست که  یاد دوستان باشد که از این به بعد اگر خواستن وارد موضوعی برای نقد بشوند از اون دوستی که می خواهند مورد نقد قرار بدهند اجازه بگیرند و علت اینکه بنده به دادگاه ویژه روحانیت برای خلع لباسم فراخوانده خواهم شد به علت این هست که بدون اجازه به نقد دکتر حسن فراهانی پرداختم و باید از این استاد بزرگوار اجازه می گرفتم .

مطلب دیگری که در این موضوع بود و مرا یاد سخن یکی از دوستانم انداخت این بود که نمی دانم چرا اینقدر ایشون از آقای حسین پور مایه می گذارد و خود مگر چیزی برای گفتن ندارند که این هم از دانشگاه قرآن و حدیث که دانشگاهی هست که خودم دانش آموخته آن هستم و در آن نیز این ترم تدریسی رو دارم و همه ترس من این هست که این دانشگاه به خاطر اجرای این طرح با آبرویش بازی شده باشد.

و چرا این همه از دوست عزیزم آقای حسین پور که نقل قول ایشون رو در پست قبلی در نقد این دوره ها گذاشتم.

و هزاران چیز دیگر که دوست دارم در مورد اون بنویسم .

پیام چهارم)

همان که گفتم با عبارات حقوقی اصلا آشنایی نداری!!!
امید آورم در پایان دادرسی هم خوشحال باشید. گرچه این طور نخواهد بود!!!!!
در باره پیام مستقیم هم بگویم ااستنباط شما طنز است و چون من آدم شفافی هستم اطلاع رسانی کردم

یکی از رشته هایی که بنده مطالعه کرده ام روانشناسی است
در روانشناسی هم تهدید نیست عزیزم و در دادگاه ویژه رو حمایت صحبت از مواد قانونی است و ارتکاب جرم؛بنده حتی اگر در برابر قاضی هم بگویم شکایت خواهم کرد تهدید نیست عزیزم در تعجب هستم این مسایل بدیهیات علم حقوق است ولی شما نسبت به آن بی اطلاع هستید!!!!

یکی از ویژگی‌های بنده صبوری است پیشنهاد می کنم بروی با آقای حسین پور یا یک عالم حقوق مشورت کنی گویا امر بر شما مشتبه شده است والسلام والسلام دکتر حسن فراهانی

سخن من)

این پیامک هم ویژگی های خودش رو داشت برای بنده .

خوب من که قائل به بی سوادی خود هستم ولی انگار ایشون با عنوانی به نام عرف که در فقه امروزی ما در زمینه افتاء بسیار کارگشاست آشنایی ندارند . بنده وقتی به ایشون نوشتم این پیامتون نشون از تهدید داره ؟ ایشون فضای خود را در دادگاه می داند و نمی داند ما داریم در محاوره خود صحبت می کنیم و…

اما باز اسم آقای حسین پور

می دونید دوستم در مورد برگزاری این دوره برای طلاب و در قم و … چی بود؟ حتما به این نکته توجه کنید به خصوص دوستانی که در کلاس های ایشون شرکت می کنند.

ایشون در روز نخست معرفی این دوره یک چیز رو اثبات کرد و اون این مطلب هست که اصلا بلد نیستند برای جمع صحبت کنند و کلیپ هایی که از ایشون در سایت آپارات هست قشنگ این موضوع رو نشون میده .

وقتی پیامک های ایشون می آمد و از اسم دوست بزرگوارم استفاده می شد دیدم ایشون چون خودشون اهل بیان نیستند و توانایی صحبت کردند رو ندارند دوست دارند ازدیکران مایه بکذارند و به گفته یکی از دوستان در موسسه بهداشت معنوی ایشون در درگیری ها هیج جا حضور ندارند و غالبا دوستان طلبه رو برای درگیری به سراغ هم می فرستند، بدون اینکه خود در صحنه ای حاضر شوند.

دوست عزیزم می گفت: علت اینکه ایشون این طرح رو در قم اجرا کرده است این است که خودشون توانایی تبلیغ این دوره رو ندارند به همین از طلبه ها می خواهند استفاده کنند برای تبیین دورشون تا بتونند از بیان دوستان طلبه در سفت شدن پای خودشون در مورد طرحشون بهره ببرند و این همون اتفاقی بود که افتاد.

در ادامه من شروع کردم به اشکالاتی که ایشون در رفتارهای نقد دیگران دارند پرداختم، از جمله بحث آقای رائفی پور که دیدن این چند کلیپ رو به دوستان سفارش می کنم(کلیپ اول)

پیام پنجم)

منطق علمی شما هم معلوم شد برو در کرسی تی وی. کار تدوین گری که تکه ای از بحث آخر بحث به اول بحث مربوط شود و تدوین گر به هم بچسباند به بنده مربوط نمی شود عزیز برادر!!!! حتما برای همین نهاد رهبری و بسیج دانشجویی نامه زدند که از ایشان در دانشگاهها دعوت نشود!!!!
آن کسانی که باید بدانند می دانند و…..
برو هروقت قضیه کاشت را فهمیدید آن وقت می فهمید من چه کردم !’!!

سخن من)

کرسی تی وی که سایتی است پر از خالی که ایشون برخی از کلیپ های خودشون رو که یک طرفه به قاضی رفتن رو گذاشتن که خوبه دوستان این سایت پرمحتوای خالی رو ببینند .

دوم اینکه من به ایشون گفتم شما در جلسه اول گفته اید که نقش بسیار مهمی در خواباندن جریان فتنه داشته اید . کجاست این نقش شما . بعد ایشون به بنده می گویند برو سایت کرسی تی وی رو ببین.

من اشکال می گیرم شما چرا برای از بین بردن جایگاه رائفی پور نقد اشتباهی کردید و بعد فهمدید این اشتباه رو کردید و به جای اینکه بیایید و اذعان بدارید که اشتباه کرده اید می روید سخن خود رو دوباره تدوین می کنید و بعد به بنده می گید این کار تدوینگر فیلم هست برای مونتاژ فیلم .این دو به هم چه ارتباطی داره . دوستان دوباره این کلیپ رو ببینید .

اگر آقای رائفی پور رو دیگه این دو جا دعوت نمی کنند علتش چیست رو خدا میدونه و من نمی دونم و حتما به ایشون می گویم که جواب شما رو در این مورد بدهند ولیکن مگر شما … (بماند)

در مورد کاشت هم که ایشون می گویند برو ببین من چه کردم خوب هست که بگویم که آقای فراهانی، ببخشید آقای دکتر حسن فراهانی ! اگر امثال بنده و دوستانم در اون دوره طرح ضیافت نبودیم و به دانشگاه نمی رفتیم و در کلاس ها بعد از بسیاری از مقدمات و درگیری و هزاران چیز دیگر که فکر کتم لازم است شما بروید در موردش تحقیق کنید چون بدیهیات هست و شما از اون بی خبر هستید، این کاشت شما که به نظرم خیلی از دوستان دیگر در ساختش دخیل بودند و کار شما نبوده است به تنهایی هرگز برداشت نمی شد و در همان حالت دانه می ماند. آقای فراهانی

چرا شما از مناظره این همه فراری هستید .

چرا در سالن های خلوت خالی از نفرات به نقد آقای عباسی و رائفی پور می پردازید و هرگز آشکارا نخواسته اید که این حرف ها رو در روبروی ایشون بزنید.

پیام آخر)
شما درست می گویید بعضی ها خودشان را به خواب زده اند. چه می شود کرد؟؟؟برادر عزیز برایم سوال پیش آمده واقعا فکر می کنی دروغ وتهمت و افترا نزده ای!!!؟؟؟؟در لباس روحانیت که برای من جایگاه ویژه‌ای دارد از هر ضربه ای به دین خطرناک تر است. شما را دعوت به انصاف تقوی روزهایت اخلاق می کنم
تو نگران حلال حرام هزینه در یافتی ما نباش که اگر بدانی باید بروی استغاثه کنی!!
جوابیه خبرگزاری فارس را دادیم نزد ودر سایت خودمان هست و جوابیه بهداشت معنوی!!!!! را هم بزودی خواهیم داد

سخن من )

اولا در سایتی که متعلق به خودتون هست که هنوز من و دوستانم چیزی ندیده ایم که اثبات کند بحث مالی در میان نباشد که این به بنده ربطی ندارد و خودتون می دونید و اون موسسه های واسطه که شما رو دعوت کردند.

نکته بعدی این هست که من لباس به تن کردم که هر گاه دینم با هر خطری روبرو شد با آن خطر بجنگم حتی اگر دادگاهی بشوم .

نکته پایانی آن که چرا یکدفعه هم که شده یکی از شبهه های دوستان بهداشت معنوی رو جواب ندادید.

سخن آخرم )

بگذارید در وقت دگر…

همچنین ببینید

شیوه های برون رفت از تاثیرات منفی سلبریتی ها بر نوجوانان

شیوه های برون رفت از تاثیرات منفی سلبریتی ها

واژه «سلبریتی» از کلمه«celebrity» در زبان انگلیسی گرفته شده است که معادل واژه های «مشهور»، «معروف» و «نام آشنا» در زبان فارسی است. اصلی ترین کاربرد این واژه را می توان از اوایل قرن بیستم دانست ولی مفهوم واژه «سلبریتی» به عنوان یک شخص مشهور و شناخته شده، قبل از این دوران نیز وجود داشته و این واژه مورد استفاده قرار می گرفته است. به طور کلی می توان سلبریتی را به معنای فردی دانست که توسط تعداد قابل توجهی از افراد شناخته می شود و به دلیل دستاوردها، شهرت، محبوبیت و یا حضور فعال در رسانه‌ها و جوامع مختلف شناخته می‌شود. این افراد غالبا به عنوان تاثیرگذار در دیگر افراد جامعه در همه رده های سنی شمرده می شوند.

۹ نظر

  1. سلام داداش
    من اتفاقی به سایت شما برخورد کردم مطالبی که در مورد آقای فرهانی ذکر کردید رو مطالعه کردم من یکی از شاگردان ایشون هستم و شما در باره ایشون شما درست میگید که فن بیان خوبی نداره ولی کمی هم به ایشون حق بدید که از دست عده ای ناراحت باشه و بخواد از حقوق خودش دفاع کنه ! اگر که ایشون بحث دادگاه رو مطرح میکنند به خاطر این هست که اولا در مجامع عمومی و سایت های معتبر به نقد غیر منصفانه ایشون پرداخته شده و نکته دوم اینکه فلسفه بوجود امدن شغلی بهنام وکیل یا وکالت این هست که انسان هر قدر که فن بیان خوبی داشته باشه در دفاع ز خویش باز هم کم میاره پس باید با وکیل مدافع جلو بیاد
    در ضمن شما علت پیامک اول ایشون رو تو سایتتون نگذاشتید من چطور باید قضاوت کنم که شما حق دارید یا ایشون
    اگر این طرح از نظر شما ایرادی دارد چرا به نقد های دیگران که خود پایه و اساسی ندارند اجاع میدهید و خود نقدتان را نمی گویید
    این کلاس شاید مبتکر و مبدع ۱۰۰ در ۱۰۰ اون دکتر نباشه ولی من از این جهت ایشون زحمت کشیدن مطالب مخطلف رو از گوشه و کنار جمع آوری کردن و تجربیات خودشون رو هم بهش اضافه کردن شده این طرح با این کیفیت که به گفته خودشون در جهان توی مدت به این کوتاهی فرد بتواند استعداد خواندن با سرعت بالا رو تجربه کنه حتی افرادی که قبلا در مطلعه و درک مطلب با مشکلات عدیده ای رو به رو بوده اند
    اگر اقای فرهانی با اضطراب اس میده علتش ممکنه عصبیت ناشی از تهمت های دیگران باشه و از شما روحانیون کمی بیشتر چراکه شما باید مدافع رهبر عزیز مون ولی مطقه فقیه امام خانه ای باشید که ایشون فرمودند:( که در کشور از نظر علمی کاری کنید که دیگر کشور ها برای یاد گیری علم ما مجبور به یادگیری زبان ما باشند) با این وجود شما و دیگران کسی که داره این هدف رو دنبال میکنه بهش تهمت فرقه سازی و یوگا و … میزنید
    شما هم باید نزد خدا استغفار کنید هم از اقای فرهانی عذر خواهی که من مطمئن هستم ایشون فرد بخشنده ای هستن

    • سلام داداش
      اولا شما از کجا انقدر مطمئن و محکم راجع به اقای فراهانی صحبت میکنی؟
      دوما این جناب اقای فراهانی خودشون از این دوره ها استفاده کرده اند؟ و الان حافظ کل قران هستند؟
      سوما شما مشکوک میزنی داداش

      • سلام بزرگوار
        از این همه لطفتان ممنونم
        و از اینکه بنده رو برادر خودتان خطاب قرار دادید ممنون هستم
        این ادعای جدید رو دیگه نشنیده بودیم که شنیدیم که ایشون خودشون حافظ قرآن کریم هستند
        مشکوک بودن بنده دردی از بی اعتباری دوره های متاریدینگ کم نمی کنه

      • شما اونجا بودی دیدی فراهانی بخاطر کلاسهای دروغی تندخوانی یا راههای غیر عقلی حافظ کل قران شد……………..کاری نداره باهاش قرار بذار ۲۰ صفحه متن عربی کتابی رو بده دستش ۲ساعت هم فرصت بده اگه یک خط تونست خقظ کنه اونوقت باورش کنه…………. و مطمین نشده اینطور حمایت نکن….۲ساعت نه ۲روز بهش اصلا وقت بده……….

  2. برادر عزیز این جناب دروغگو و حسود فراهانی از همان ابتدا که شروع کرد بخاطر حسادت به استاد زحمت کش رایفی پور چون با سن کم طرفداران زیادی داشت که البته فقط بدلیل حرفهای کاملا منطقی و بی شیله پیله ای بود که ایشون میزد و با مباحثی همه رو اشنا کرد که تا اونروز هیچکس به ما جوانان نگفته بود خود من با تمام بی اعتقادیهایی که داشتم ۴ سال است نمازم بخاطر روشنگریهای این استاد عزیز رایقی پور ترک نشده و همیشه دعا گوی ایشون هستم پس دلیل شهرت رایفی پور این بود ولی بعضی کمثل فراهانی درک نکرده و شروع کردن بخاطر حسادت یا اینکه با بردن اسم کسی مثل استاد گرامی حسن عباسی و استاد رایفی پور برای خود اسمی در کنار این بزرگواران دست وپا کنن وشروع به انتقادهای مضحک و بی سرو ته و دروغگو خواندن این عزیزان کردن از همان موقع کسانیکه حتی یک سخنرانی استاد رایفی را ازدست نداده بودن و با تمام حرفها یی که پشتوانه علمی داشت و از کتب معتبر مذهبی و غیره زده میشد اشنا بودنند به شارلاتانی فراهانی پی بردند و صدافسوس برای کسانیکه فقط به همان یک جمله که با صد ترفند گلپین فراهانی از بین هزاران سخنرانی میکرد و بهم میپسیوند تا شان علمی این بزرگواران را زیر سوال ببره فریب خوردن…………………….ولی بنده میدونستم هرگز ماه پشت ابر نمیمونه وخداوند نمیذاره زحمات کسی که صبح تا شب تلاش میکنه وحاصلش از صدها نفر مثل من هدایت شده مشخصه از بین بره………………واز اونجایی که فراهانی میخواست بجای تلاش مخلصانه سریع و با دغل بازی اسمی برای خود دست وپا کنه بعد از گیر دادن به این استاد و اون استاد نشست و واسه خودش یه جریان کاذبی که رنگ ولعابی داشته باشه و درمدت کم افراد زیادی رو بتونه جلب کنه دراورد ……………….و تلویزیون ماهم که در درست جلوه دادن مشی ایشون کوتاهی نکرد و تو برنامه کارشناسی دعوتش میکرد پس کسانیکه در ابتدا فک کردن روش ایشون درسته گناهی نداشتن ولی باید میغهمیدن کسیکه بیاد بخواد زحمتکش هایی که اینهمه برای جوونا حرص وجوش میخوره و رسوا کنه صددرصد ادم درستی نمیتونه باشه……………………./////////////////چرا که از میون اینهمه مشکللات یا موضوعاتی برای راهنمایی یا …… که وجود داره چرا یک نفر باید بیاد وقت خودشو بقیه رو بگیره تا ۴ نفر مثل منو که بواسطه حرفای مثلا استاد رایفی پور خدا و امااااام زمانشو شناخته رو دچار شک ولغزش کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟و فکر به همین یک نکته کافیست تا ذات کثیف فراهانی مشحص یشه///////////////////// شما هم ناراحت نباش هیچ انسان و دادگاه درستی وجود نداره که برای امثال فراهانی ارزنی اعتبار وارزشی قایل یشه……….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.